lördag 7 november 2015

Mitt kök mässan och Matbloggsprisets prisutdelning

Hej.
I torsdags var jag på Mitt kök Mässan och tittade på hur vinnarna av Matbloggspriset korades.
Det har redan gått ett år sedan bloggen var nominerad i kategorin Folketsval. Tiden går så fort.

Vinnarna utses i olika kategorier och får på scen på Mitt kök mässan ta emot priser.

Här delar Karin Bernfalk ut pris för Matbloggsprisets Hedersutmärkelse.
Karin driver bloggen Bagerskan och tog själv emot samma pris förra året.


Det bästa med allt tycker jag är att få träffa alla fantastiska bloggkompisar som kommer från hela landet.

Vinnarna i år var:

Det Stora Matbloggspriset- Trattoria, Karin Högberg
Folkets Val- Zeinas kitchen, Zeinas Mourtada
Matbloggsprisets  Hedersutmärkelse- Robbins bästa, Robert Kwok
Bästa dryckesblogg- Winepunk, Erik Heimdal
Bästa Bak-och dessertblogg- Heavenly Cupcake, Danielle Schill
Bästa Foto- Made by Mary, Maria Strömberg Bååth

En liten dålig Selfie hann Jag och Karin med

Man blir så glad av att få träffa dessa fina människor.
Uppe från vänster: Annelie, Ulrica, Jag
Nere från vänster: Caroline, Karin, Fredrik 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar