måndag 13 maj 2013

Blog Love – Länka Vidare

                             Blog Love - Länka Vidare


Lisa som har bloggen sockerrus har startat en fantastisk trend som heter "Blog Love – Länka Vidare" och som går ut på att sprida positiv energi och att peppa andra bloggare. Denna idé är fantastisk och motarbetar näthatet. Jag är så klart med på denna trend och tycker att Lisa ska ha massa beröm för den fina idén.


Bloggar som jag vill ge extra beröm och kärlek till är:

Sockerrus.se
Så klart ska Lisas blogg vara med på min lista över bloggar. Sockerrus.se är en av mina första bakbloggar som jag började följa. Det är en otroligt inspirerande och fin blogg med massa recept, tips och underbara bilder.

Bagerskan.se
Även denna fina blogg är en stor inspirations källa för mig. Karin som har bloggen är så otroligt duktig.

Bakverk & Fikastunder
Inspirerande och fin läsning med en massa tips. Får jag idé torka om vad som ska bakas i mitt kök besöker jag ofta Ulrikas blogg.

Bliminjast.se
Fina beskrivningar och tips, och precis som bloggarna ovan väldigt inspirerande blogg.

Entarta
Fin och idérik blogg. Inehåller fina bilder, idéer, beskrivningar och en massa annat kul.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar