tisdag 17 december 2013

Tävlingen avslutad! Grattis till......

Jag vill börja med att tacka alla för de fina bidragen på era Cupcakes som jag har fått in.
Efter att ha funderat hela dagen igår har jag tillslut kommit fram till tre vinnare av produkter från Toppits!
Alla bidragen var super fina och tro mig det var ett svårt beslut :)

Priset är:
  • 2 Paket spritspåsar
  • 2 Paket muffinbakformar
  • 2 Paket Big muffinformar
  • 3 Paket Mini muffinformar

Tävling!

Tävling!


Grattis till vinnarna som är:



Motivering: Söta fantasifulla Cupcakes som passar decemberfikat.
Vattnas i munnen av att bara titta på dem.




Kardom21

Motivering: Gulliga snögubbar som får en att le. Jag gillar kombinationen med marshmallows som dekoration! Dessa sötisar får mig att le :)




Cattisbakverk

Motivering: Gullig fantasifull och otroligt söt Cupcake. Man blir glad av att titta på detta lilla monster.
Vem vill inte få en sådan serverad på ett fat?




Men eftersom ni inte gjorde det lätt för mig så lottade jag fram en bonusvinnare som får:
  • 1 Paket muffinbakformar
  • 2 Paket Mini muffinformar
  • 1 Paket spritspåsar

Linneaandersas

Motivering: Så enkla men eleganta Cupkakes till Far. Finns det något finare sätt att uppvakta sin kära far med? Jag blir glad och full av värma av att titta på dessa.


Grattis ännu en gång till vinnarna och tack alla för bidragen!

Kan vinnarna maila mig sina adress uppgifter på bakaochdekorera@hotmail.com så jag kan skicka vinsterna till er!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar