fredag 25 oktober 2013

Paket från Lyckasmedmat!

Hej!
För att par dagar sedan fick jag ett paket från Lyckasmedmat. Paketet innehöll Sockerpasta från Wilton.
Så glad jag blev för paketet.
Idag var det dags att börja arbeta med sockerpastan. Jag ska göra två tårtor i helgen så idag har jag förberett med sockerdekorationer.

All sockerpasta fungerar inte till att göra sköra och tunna sockerblommor men Wiltons sockerpasta är superbra och jag är jätte nöjd med resultatet.

Sockerpastan är lättarbetad, torkar fint och smakar väldigt bra. Jag kommer definitivt köpa Wiltons sockerpasta igen till mina sockerblommor. Jag rekommenderar den varmt. Ni kan köpa Wiltons sockerpasta här.
Tack Lyckasmedmat för paketet!

Så här blev resultatet av dagens pyssel.

Sugarlilly

Sugarlilly

Sugarlilly

Sugarlilly

Sugarlilly

1 kommentar :

  1. Hej! Väldigt fina blommor ! Så måste jag börja arbeta med Wilton sockerpasta :)

    SvaraRadera