fredag 17 oktober 2014

Jag är en av 10 nominerade till Matbloggspriset.

Rösta på min blogg här



Hej kära vänner.
Jag är så galet lycklig idag. Igår var en minst sagt galen dag.
Igår var jag på en otroligt rolig tjänsteresa i Paris då min sambo ringer och talar om för mig att min blogg är en av 10 nominerade till Matbloggspriset.
Alltså lilla jag?

Tack alla söta som har nominerat min blogg. Den här nomineringen betyder så mycket för mig.

På hem resan från Paris fick jag dessutom sitt i cockpit vid landning på Arlanda. En dröm som har funnits länge. Jag satt och grät av alla känslor som bara hoppade runt i min kropp.

Matbloggspriset är ett pris som kommer delas under Mitt kök mässan i Stockholm den 6 November.
Jag är nominerad tillsammans med andra så duktiga bloggare.

Nu är det upp till er att att rösta fram vilken blogg ni vill ska vinna. Det som ni behöver göra är att gå in på Matbloggsprisets Facebooks sid och gilla bilden som tillhör respektive bloggare.

Vill ni rösta Baka och Dekorera klickar ni här eller på bilden nedan.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar